ur mobilen

Sitter ännu en gång på Hatch som jag gör nästan varje dag. Det har liksom blivit vårt andra vardagsrum. Eller vårt enda vardagsrum om en ska vara noga. Livet här rullar på och jag jobbar och äter och sover med mera. Tänkte att vi kunde ta en titt på några bilder som faller in i "med mera"-kategorin!
 
Detta var en dag förra veckan när vi var på Ridley Road Market Bar och drack mojitos och £3 öl och blev kompisar med ett gäng killar. Anna var sjukt babe denna kväll (som ni ser).
 
Sen var det visst helg och på lördagen efter jobbet åkte jag till Cambridge och hälsade på denna. 
 
Det var vår tvåårsdag på måndagen så på söndagkväll gick vi ut och åt för att fira. Jag hade min nya klänning som jag älskar men som egentligen inte var värd £32...
 
Vi åt i alla fall vegetariska burgare <3.
 
På måndagen som ju var den *riktiga* dagen brunchade vi på The Snug. Kan dö för brunch.
 
Sen åkte jag hem och tittade på Mad Men och tog denna "reaction to mad men"-selfien. Fast senare gick jag och Anna till Pub on the park och då såg jag gladare ut.
 
Och denna bilden är från idag när vi var på väg ut för att äta avokadotoast. 
 
2 kommentarer
ISA

åh tycker det är så kul med uppdateringar här, ser ut som ni har det superduper ju! :D

Svar: haha ja men sen jobbar vi också en del :(
ebbaoctavias.blogg.se

Anonym

Åh men vad fin!!!