femte augusti

 
Jag är hemma i Sverige igen! Kom hem i tisdags kväll efter världens hemskaste dag på Gatwick eftersom mitt flyg var fem timmar försenat och jag hade svinont i halsen. Men! Jag kom fram till slut och fick äta pad thai som mamma och pappa hade lagat och sova i min jättemjuka säng bredvid min jättemjuka pojkvän.
 
Den femte augusti var jag dock fortfarande i London och hade sagt upp mig från jobbet. Anna var också ledig och vi tog bussen ner till Shoreditch.
 
Jag hade nya mjuka byxor och nya solglasögon. Vi gick omkring och letade pizza som Anna absolut ville ha.
 
Fina sällskapet! Saknar den här lilla tjejen så mycket redan. 
 
Efter pizza och öl på en omysig uteservering på Old Street kom även Rebecka och Denise och vi begav oss ut på ny matjakt (till dem) och happy hour (till oss).
 
Här står de och funderar vad de är sugna på och hur mycket pengar de kan spendera egentligen.
 
Annas outfit med en tescopåse som pricken över i.
 
Till slut hamnade vi på en pub där vi satt ett bra tag. Sen sprang Anna iväg på tinderdejt och vi andra åkte åt varsitt håll. På kvällen mötte jag Rebecka igen och Daniella och vi sprang omkring och levde rövare i Dalston och Bethnal Green tills klockan sex på morgonen.
 
0 kommentarer