Nuet och ingentinget

September är här och jag är riktigt nöjd, för september och oktober är nog mina favoritmånader. Och december såklart. Alla omkring mig har börjat skolan eller är tillbaka på jobbet men jag har fortfarande sommarlov och lallar runt i något ingenting. Sover nio timmar per natt och är ändå utmattad när jag vaknar, dricker kaffe, ser om Gilmore Girls, läser böcker och har köpt två nya par byxor på två dagar. Och jag är nog ganska nöjd med tillvaron, känner mig rätt så GLAD varje dag. Konstig känsla va!?
 
Om tolv dagar flyttar jag till England igen, till Leeds, där tanken är att jag ska bo de närmaste tre åren. Det går inte ens att föreställa sig en sån sak. Kanske är det därför jag fortfarande går runt och är relativt bekymmerslös, kanske kommer ångesten som ett brev på posten imorgon, eller nästa vecka eller dagen innan jag åker. Men jag försöker att inte tänka för mycket på det. Just nu är det okej att det känns okej. 
 
Jag hoppas att jag ska ha ork och tid att fotografera och blogga massor när jag kommer dit, men de första veckorna kommer nog vara väldigt hektiska. Ska ju förhoppningsvis skaffa lite kompisar, även om alla andra kommer vara arton och kännas som gymnasiekids. Vi får se helt enkelt. 
Leeds Tankar
3 kommentarer
Elise

Vad spännande med Leeds! :D

Linnea Aurora

ÅH, hoppas allt går bra för dig i Leeds!!

linnea

guu vilken fin längd du har på håret!!