DAY 4

Nu har jag varit i Leeds sedan i onsdags och börjar komma lite till rätta! Min gata är lummig och huset ovan passerar jag varje dag påväg till bussen. Har varit ensam i min korridor tills igår, men nu är en annan tjej här och snart kommer väl fyra till. Så knäppt att inte veta alls vem en ska bo med resten av året? Mitt rum är litet men ändå ganska mysigt, har heltäckningsmatta, ett stort skrivbord och en mycket hård säng. Vaknar varje morgon med ont i ryggen :(. 
 
De här dagarna har varit lite ensamma eftersom ingen annan i lägenheten flyttat in än, men jag har sprungit runt på stan och köpt massa grejer för att göra mitt rum lite mysigare. Så som en badrumsmatta, nya fina lakan och en lampa till mitt nattduksbord. Så det går framåt! Men igår flyttade Izzy in och vi gick till the Union och drack öl och hade supertrevligt. Hoppas resten av flatmatesen är lika trevliga.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske försöka köpa lite plantor till mitt rum. Och någon slags förvaring till badrummet för här får en inte ens ett badrumsskåp eller en ynka hylla. 
0 kommentarer