November till februari i mobilen

Här kommer de senaste månaderna från min instagram (ebbaoctavia). Vi börjar med förrförra gången jag var i Cambridge, i november, och tittade på växthus.
 
Gosade med katt hemma hos pappa.
 
Såg Dolores Haze på Moriskan med Aggan och Edward.
 
Här är jag på nyårsafton hemma hos Hanna!
 
Och så vips i Cambridge igen! Här är utsikten från Edwards säng.
 
Och så Edward på Parker's Piece i solnedgång.
 
Detta är jag på kvällen innan jag fick den värsta mensvärken i mannaminne. Låg i sängen och skrek medan mina händer domnade bort... Såg döden i vitögat.
 
En mycket grå ångestig söndag.
 
Min palm fick äntligen flytta in! Den gör sig så fint i morgonsolen. Tittar alltid kärleksfullt på den när jag vaknar.
 
Och sen åkte vi ju till Brantevik!
 
Gick vid havet.
 
För två veckor sen gick jag upp tidigt en lördag och var på loppis med Stina.
 
Köpte till exempel en snäcka och clipsörhängen.
 
Och sen var vi och dansade på kvällen!
 
Mitt trapphus sett underifrån.
 
För en vecka sen var jag i Cambridge IGEN. Där hade träden börjat knoppas och blommorna blomma.
 
Kaffe på Hot Numbers.
 
Åt brunch på Côte Brasserie.
 
Och jag kunde inte hålla mig borta från Topshop... Köpte dock inte denna  £70-tröjan utan två plagg på rean istället.
 
Nu ligger jag i sängen efter en superstressig vecka som började med att jag gick upp 03.20 i måndags för att flyga hem till Sverige. Dagens föreläsning har dock blivit inställd så nu ska jag läsa ikapp istället.
1 kommentar
Rebecca

å wow vad du e fin