fredag och lista

HAR DU?
Folköl i kylen:
Nej, typ aldrig?
Något husdjur:
Min familj har ju en katt men bor inte där längre... Fast ser honom ändå som min kisse. Plus att de ska skaffa en liten valp i sommar, vill nästan flytta hem pga detta!!
Någon favoriträtt:
Kanske tacos eller vegoburgare. Egentligen allt där man får en massa goda tillbehör.
Puder på dig:
Japp! På näsan.
Några framtidsplaner:
Skaffa en tax. Men lite närmare i tiden så ska jag väl fortsätta plugga till hösten, vet dock inte vart än... Och ännu närmare i tiden så ska jag snart till skolan och ikväll ska jag ut och dansa.
Någon sjukdom:
Nej! Är 100% frisk just nu.
Gymkort:
Ja! Har till och med gymmat två gånger denna veckan.
Några MVG:n:
Ganska många i bagaget så att säga.
Något beroende: 
Bekräftelse :))). Mat. Internet.
Nagellack:
Målade om naglarna igår så just nu är de supersnygga i ett ljust beigerosa lack.
Någon vän som bor i ett annat land:
Ja :(.
VEM?
Avskyr du: 
Avskyr nog inte så många, förutom diktatorer, manssvin och idiotpolitiker etc. Men kan känna ett starkt ogillande gentemot många jag träffar :). Jobbar på detta.
Längtar du mest efter:
Edward för vi är inte längre tillsammans.
Stör du dig på:
Stör mig på SÅ MÅNGA! Stör mig faktiskt på alla då och då men tycker om dem ändå.
Gosar du med:
Nuförtiden endast min gosetax Folke. Fast nu har Anna vart här och gosat med honom så nu luktar han bara av hennes parfym. Det är i och för sig också gosigt.
Lagar mat: 
Inte Folke i alla fall. 
Diskar:
Jag diskar konstant känns det som.
 
VILKEN?
Tidning läser du:
Ingen. Hänger med så himla dåligt i nyheterna just nu...
Buss åker du oftast:
Åker nästan aldrig buss. Bara om jag ska till Malmö och tar 171:an. 
Dag fyller du år:
24 augusti.
Årstid föredrar du:
Hösten eller försommaren! Fast tycker om alla.
 
VAD?
Gör du nu:
Sitter i sängen och äter bananpannkaka.
Gör dig till en bra människa:
Att jag bryr mig om människor och djur.
Gör dig till en dålig människa:
Att jag är mycket lättirriterad kanske.
Vill du arbeta med:
No idea whatsoever.
Är roligast just nu:
Att jag ska ut ikväll och det är sol och snart valborg.
Har du på dig nu:
Vit piké och rostfärgade byxor. Exakt samma som igårkväll.
Äger du för skor:
Lite blandat typ? Två par docs, sneakers, loafers(?), lite klackar.
Har du för storlek i skor: 
40.
Läser du för bok:
Har typ inget att läsa till skolan nu så började läsa om To Kill a Mockingbird för att sedan kunna läsa del 2 som jag fick i julklapp.
Ska du göra nu:
Cykla till skolan och diskutera noveller med Clara.
1 kommentar
rememberthiis.blogg.se

Kul lista :)