två saker

 
När jag och Edward kom hem för nästan prick en vecka sen bestämde vi att vi var tvungna att göra något av dagen för att inte riskera att sova bort den istället. Det var världens vackraste höstväder så vi promenerade in till stan och hamnade på Erikshjälpen. Där hittade jag den finaste lilla mörkblå mockaväskan för en femtiolapp.
 
Den är lite fläckig och så men jag blir glad varje gång jag får öppna den och ta upp eller stoppa ner något.
 
Till den andra saken! Den här kjolen var tidigare knälång och mamma försökte sälja den på loppis. Men jag norpade åt mig den istället och imorse la jag upp den 25 cm och det är min nya favorit.
 
Idag har jag gjort en massa saker och ändå ingenting. Men håller på och packar långsamtlångsamt för imorgon åker jag tillbaka till London!
 
3 kommentarer
ISA

vilket fynd! helt underbar jööö.

Agnes

Så smart med kjolen. Gillar, gillar, gillar svarta korta kjolar funkar verkligen till ALLT. Plus fyndig väska!! <3

josefine

vilka fynd! verkligen perfekt modell på kjolen