en lista

Vad har du på dig?
Jeanskjol med knappar och en nyköpt magkort top. Och en gosig mörkgrön tröja som jag lånade av Anna utan att fråga...
 
Hur mår du?
Bra tack! Sitter på ett café vid Hackney town hall för vi har ju fortfarande inget wifi hemma. Men på onsdag ska de installera internet i lägenheten!!! Är i alla fall på ganska bra humör för är ledig och det är varmt ute. Dock dumt att Anna alltid jobbar när jag är ledig och vice versa...
 
Vad önskar du just nu?
Önskar att alla mina vänner var här så att vi kunde gå och dricka öl.
 
Vad har du ätit idag?
Åt gröt med banan till frukost som vanligt, och sen har jag ätit en supergod macka med avokado, stekt ägg och halloumi.
 
Vad ska du göra imorrn?
Jobbar 06.15 till 13.00 och sen ska jag nog försöka hitta på något kul! Ingen vet!
 
Och ikväll?
Sova tidigt för måste gå upp ca 04.30 imorgon...
 
Vem saknar du?
Åh jag saknar alla kompisar hemma i Sverige/Barcelona/Paris och min familj såklart.
 
Vad skrattade du senast åt?
Tror det var imorse när jag och Anna tittade på New Girl.
 
Vad grät du senast åt?
Grät en skvätt i torsdag när jag skulle åka hem från Cambridge men det löste sig när jag bestämde mig för att stanna en natt till! Gosh jag är så töntig...
 
Vem sov du senast med?
Anna! Hon skrattar i sömnen typ varje natt?
 
Vad läser du just nu?
Har läst 1984 i typ mer än en månad nu. Det blir liksom inte så mycket läst här i London. :(
 
Vilken är din favoritfrukt?
Typ apelsin på vintern. Och banan och passionsfrukt.
 
Vad gjorde du igår?
Jag jobbade till halv fyra och sen åkte jag hem och åt lite mat. Sen gick jag och Anna till London Fields och drack öl och hängde hela kvällen! <3
 
4 kommentarer
Agge

I miss u so much. Kan vi fkn FaceTimea snart får paniiiiik :'(

Svar: Vi skulle ju fått internet igår men nu kommer det dröja en vecka till!!! Men typ på söndag eftermiddag?
ebbaoctavias.blogg.se

Agge

I miss u so much. Kan vi fkn FaceTimea snart får paniiiiik :'(

ztina

åååhh gosisar!!!!!

Anonymous Banana

Hej favorittjejerna!! saknar er!! när kommer nästa blogginlägg?? pusspusspuss

Svar: nu!!!
ebbaoctavias.blogg.se