De senaste veckorna

För två veckor sen lagade vi pizza hemma hos Agnes och åt i soffan framför Melodifestivalen.
 
Och sen cyklade vi genom stan till ÖGs nation och tog groupies på toan. Här är tre små hjärtegryn <3.
 
Agnes och jag + läskig dude i mitten. 
 
Detta är förra veckan när jag var ledig från jobbet och jag och Anna åt pannkakor i mitt kök.
 
Och här är jag påväg någonstans.
 
Förra lördagen var jag på fest i ett kollektiv med Stina och Aggan. Det var DJ och tysk techno och vi hittade ett krypin under trappan där vi satt mest hela kvällen. Utom när vi dansade.
 
Sen kunde man gå ännu lite längre ner och hamna under huset. Så det gjorde vi också.
 
Dagen därpå var första riktiga vårdagen och det var så varmt och skönt. <3
 
Och det har det varit nästan varje dag denna veckan. Så jävla härligt. I onsdags var jag ledig och hittade Moa och Anna på en uteservering i solen, och då kunde jag ju inte annat än slå mig ner och dricka eftermiddagsöl.
 
Den här katten hänger ofta utanför mitt jobb och vill så gärna komma in och gosa med mig. Men det får den ju inte tyvärr.
 
Sista bilden! Jag igår kväll när jag hade nästan alla mina bästa personer på middag. Mer om det sen.
 
2 kommentarer
ISA

HAHAH. alltså katten!! så jäkla ilsken! ;) förövrigt himla fin bild den där sista.

iiissasplace.blogg.se

Oj vad du är vacker!! Och lite udda kommentar här kanske men ÄLSKAR tapeten!

Svar: TACK så mycket!
ebbaoctavias.blogg.se