när agnes kom till stan + lite annat

 
Snart är det en hel månad sedan jag skrev, tiden går så jädrans snabbt här. Om två veckor åker jag till Grekland liksom, och då har jag varit i det här landet i tre månader. Hur som helst, den senaste veckan har varit extra fin!
 
Anna fyllde till exempel år i torsdags!
Såhär gölli var hon när jag "väckte" henne med en liten frukost på sängen. Inga presenter dock för den hade hon fått kvällen innan när vi gick på bio och såg Pitch Perfect 2 och delade en flaska rött.
 
Sen åkte vi till Dalston för frukost nr 2, som blev billig brunch. Alltså bästa sortens brunch. Sent på kvällen landade Agnes och vi var ute och dansade men det har jag inga lämpliga bilder från...
 
Men nästa dag var det dags för brunch igen! Fina sällskapet och fina kaffen.
 
Jag åt detta <3.
 
Sen var vi en sväng på Hackney City Farm.
 
Gosade med de små lammen.
 
Nästa stopp blev eftermiddagsöl i solen. Sen åkte Anna till jobbet.
 
Jag tog Aggan under armen och spatserade runt i olika butiker och sen skulle vi fika men det blev istället en till öl. På kvällen var vi på Love Shake och sen sov jag cirka en timme innan jag skulle till jobbet.
 
Hopp till nästa kväll! Vi var på happy hour och sen åt vi middag och nästa morgon klockan fyra följde vi Agnes till bussen. Fint att ha henne här en liten stund!
 
Imorse var gasen slut så kunde inte tvätta mitt smutsiga hår = hattdag. Jag och Anna tog en promenad för att undersöka hur lång tid det skulle ta att gå till hennes jobb. Det tog 40 minuter om ni undrar.
 
Vi provade lite kläder och jag vill ha de här byxorna so badly. Kanske någon dag när jag har £40 över.
2 kommentarer
ISA

men så mycket fint som hände där då<3 snygga ni är allihopa dessutom!

Anonym

Åh wow vad fin!!!
/ www.dearpravda.blogg.se