tjugotredje juli

Jag har faktiskt massor av bilder att visa! Mest från Kreta men också en del ifrån London. Jag åker nämligen hem om två veckor och har lite panik över att inte ha förevigat så mycket som jag hade velat av mina månader här. Men som tur är tänker jag komma tillbaka i oktober!
 
Först ut är i alla fall torsdag förra veckan när jag och Anna var lediga båda två. Hon gick upp tidigt för att åka och fixa massa papper hon behöver inför sin flytt till sitt nya SINGELrum. Sen begav vi oss ut på gatorna.
Höjden av lathet att åka overground i två min till Hackney Central istället för att gå i tio. Annas idé, inte min! 
 
Vi gick och skrev ut ett papper och sen upp till Clarence Road och Pacific Social Club för lunch. Anna åt en macka med avokado och rökt lax och jag någon toast med grillad paprika, manchego och avokado. Tror vi gav det 3 av 5.
 
Sen promenerade vi lite i Clapton.
 
Vill bara flytta till en mysig gata som denna!
 
Eller den här, som typ var den gulligaste gatan jag sett ever.
 
Tittade lite på öl och sen gick vi hem.
 
På kvällen åkte vi till East Ham för att fira Mollys födelsedag i Central Park. Jag tog den här selfien när vi var påväg för att kissa i en buske.
 
Ps.
Jag köpte de här slip on-skorna idag för tre pund. Känner mig 100% som Carrie Bradshaw.
 
1 kommentar
ISA

men hurraaaay för update! :D verkar ha det rätt gött va?