min tjugoårsdag

 
Den här veckan fyllde jag tjugo! I måndags närmare bestämt. 
 
På söndagskvällen blev jag firad av min familj och min släkt. Jag har förresten köpt en ny kamera (<3) och i födelsedagspresent fick jag ett nytt objektiv så nu är jag supertaggad att fotografera. Särskilt efter idag när jag var med mormor och morfar på Landskrona Fotofestival!
 
Vi åt tacos med butternut squash och sen semifreddo till efterrätt.
 
På min riktiga födelsedag sprang jag och Edward hundra ärenden på stan, och sen mötte vi upp hans mamma och åkte ut till deras stuga utanför Ystad. Hade längtat så mycket efter att få vara där och bara läsa, måla och fotografera i en hel vecka men nu blev det bara två dagar eftersom vi hade åkt till Krakow istället.
 
Edward.
 
Och en blåsig jag.
 
Vi gick till stranden så fort vi kom fram och tog en massa bilder. Så glad över min kamera!
 
På kvällen åkte vi till Ystad Saltsjöbad och åt middag och sen var min tjugoårsdag över. Har fortfarande inte varit på Systemet.
 
0 kommentarer