jobbiga avsked och första dagen på Mön

Igår var jag på Kastrup och vinkade av min bästa person som skulle flytta till England. Vi fikade och allt kändes som vanligt tills han sa "Nu måste jag gå". När vi kramades hejdå trodde jag att jag skulle kvävas. Grät lite på hans axel och sen gick han. Och jag gick till en toalett och grät ännu mer. 
 
Fast nu hoppar vi tillbaka till förra helgen när min mamma fyllde 50 år och vi befann oss på platsen ovan. Mön i Danmark. Det är en liten ö som är jättevacker.
Vi bodde två nätter på det här lilla slottet, Liselunds slot.
Såhär såg det ut när en kom in.
Vi kom fram på fredag eftermiddag och då gick vi en runda i slottsträdgården.
Och ner till stranden.
Skog <3.
Här gör jag mig lite fin för att äta trerättersmiddag. 
Fortsättning följer...
 
0 kommentarer