Ett besök och två miniresor

För två veckor sen var pappa här och hälsade på. Vi gick på museum mest, och åt god mat. Här var vi först på Leeds Gallery of Art som precis hade öppnat igen efter en jättelång renovering. Och så gav pappa mig presenter i form av chokladkalender och ostbågar :)
 
Nästa dag var vi på Leeds Industrial Museum istället, som ligger jättefint i en gammal fabrik vid kanalen. Sen tittade vi på mitt hus, drack drinkar och gick på bio. Det var så trevligt att bli lite bortskämd.
 
På söndagen åkte pappa hem och jag åkte till Manchester med Issy och Zoë. Hade aldrig varit där förut men det var jättetrevligt.
 
Anledningen att vi var där var för att se Father John Misty, men dagen spenderade vi med att gå i vintagebutiker och annat kul. Här är jag och två ledsna tjejer.
 
Till exempel så fikade vi på ett litet chokladcafé med den godaste chokladkakan utan mjöl.
 
Det var en jättesolig dag men så jäkla kallt så vi promenerade inte runt så jättemycket kanske...
 
Sen var det dags för konsert i alla fall! Det var så jädrans bra.
 
Hopp till fredag när jag hängde med samma personer! Jag och Issy åkte till Zoës föräldrars hus i Belper.
 
Zoë fyller år snart så hon hade en stor Murder Mystery-fest. Vi befann oss på transsibirska järnvägen och skulle lösa ett mord. Det får de här bilderna på mig symbolisera. Lyckades tyvärr inte lista ut vem mördaren var... Kanske pga free alcohol.
0 kommentarer