3/8

Nu är det så att jag sålt alla mina kameragrejer och istället köpt en liten gullig superkamera. Är så jävla nöjd med detta för nu kommer kameran följa med överallt och inte bara deppa på en hylla. I alla fall så hämtade jag ut den nya igår och testade den hela kvällen:
 
IMG_0006Jag, Stina och Moa hade kommit hem från Brantevik, vilket är ett helt annat äventyr som inte kameran hann med på </3, tidigare på dagen. Fast sen blev klockan halv sex och jag mötte Stina igen för att åka till Malmö.
 
IMG_0004Testade den vändbara skärmen. 
 
IMG_0011IMG_0009Vi gick direkt och köpte vin och falafel och sen till Agnes som precis flyttat hem från Lissabon och in i en lägenhet.
 
IMG_0014Det är lite svårt med selfies men ska öva.
 
IMG_0017IMG_0022Vi drack vin och så, och sen ut för att hämta Moa.
 
IMG_0024En till tjej med lågt blodsocker ansluter!
 
IMG_0026IMG_0031Agnes vattnade lite för det står i hennes kontrakt.
 
IMG_0032IMG_0041Typiskt tjejer att hänga på toa am I right?
 
IMG_0044Sen tindrade vi lite.
 
IMG_0048Och så åkte jag och de här två tillbaka till Lund, Agnes med en stor väska för att hämta mer grejer. Försökte gömma henne i den men hon fick inte plats :/
1 kommentar
agi

mkt bra inlägg 10 av 10 poäng