Senaste veckan

Idag har jag varit i Lissabon i precis en vecka. Det har gått jättesnabbt men samtidigt känns det som att jag varit här en evighet. Och det är fortfarande tio dagar tills jag flyger hem igen.
 
Här kommer några sneak peaks på vad vi har hittat på:
 
Ätit frukost i den lilla trädgården.
 
Jag har bott på Airbnb i några nätter. Huset hade i alla fall en fin trappuppgång.
 
Och spelat Skipbo en hel del såklart. Detta var innan vi såg Portugal vinna EM.
 
I tisdags var vi i Sintra vilket jag ska visa lite utförligare senare.
 
En annan dag, kanske i onsdags, gick jag och Agypagy en runda i staden men pausade längelänge och drack iskaffe och stora glas med sangría och läste böcker.
 
Igår var vi på stranden och nu har värmen kommit på riktigt. Det är 34 grader varmt och det är knappt en orkar andas.
0 kommentarer