I tisdags

DSC_3949I tisdags var jag ledig och hängde lite med Luna i sängen på morgonen.
 
DSC_3955DSC_3956DSC_3969Sen cyklade jag hem till Agnes för att hänga med henne, Hannah och Annika. Hannah bor i Paris sedan två år men nu är hon hemma och hälsar på ett tag <3. Sån lyx att få hänga mer än en dag!
 
DSC_4000DSC_4024Vi åt kladdkaka like in the good ol' days, och gick sen ut för att ta lite bilder. Också precis som när vi var tolv.
 
DSC_4059DSC_4087DSC_4121DSC_4134DSC_4142
 
Veckan i övrigt har mest bestått av jobb, men igår var jag på min morbrors bröllop som var så himla roligt. Jag, pappa och min bror spelade en låt under vigseln, vilket gick jättebra, och sen dansade vi så att jag har träningsvärk idag.
 
Och för övrigt så är det idag prick en månad tills jag flyttar till Leeds för att plugga. (!!!!) Mer om det senare kanske.
1 kommentar
Vicky

men formationjackan!!!!!! finaste jag sett på minst tre veckor.