hampstead heath

 
Hej! Jag har haft något av en livskris sen jag senast skrev. Kom ju till London för knappt två veckor sen och fick ångest nästan direkt. Inget kändes rätt liksom. Så jag bestämde mig redan på måndagen att jag skulle åka hem igen. Älskar ju London och vet inte om jag har gjort rätt val men jag kände mig så jäkla TRÖTT när jag tänkte på att söka jobb och hitta någonstans att bo att jag bara inte orkade med det just nu. Nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra av mitt liv den närmsta tiden. 
 
Så länge kommer lite bilder från förra veckan när jag och Rebecka åkte till Hampstead Heath. 
Redan när man gick ut från overgrounden var det dödsfint. Ville flytta in direkt.
 
Vi gick raka vägen in i parken bland alla pampiga träd.
 
Det var inte världens vackraste höstdag men njöt ändå av att vara ute i NATUREN (typ).
 
Babeigt sällskap hade jag också.
 
Promenerade i vad som kändes som en riktig skog ett par timmar.
 
Till slut kom vi upp på kullen och tittade ett tag på utsikten. Sen skulle Rebecka till jobbet och jag gick och satte mig på ett litet café och åt english breakfast.
 
1 kommentar
Daniella 🌙

Ni är så fina <3 londonstressen ger mig ångest med. Ångrar inte för en sekund att jag flyttade upp till Edinburgh för ett år.

Svar: Åh hoppas du har det mysigt där!!
ebbaoctavias.blogg.se