det första svåra inlägget...

Hej vänner och ovänner! Är alltså igång med en ny blogg nu, hoppas ni inte saknat mig för mycket under min frånvaro från bloggosfären... Kände att jag saknade att ha en plats att ventilera på och lägga upp bilder och sådär, så jag är tillbaka nu.
Hur som helst! En nystart är alltid kul, så tänkte presentera mig själv om det kanske trillat in någon som undrar vem jag är.
Här är jag alltså, som jag såg ut när jag poseade stenhårt framför photobooth innan jag skulle iväg på middag någon kväll i somras. (Ska vi prata om att det är höst nu?? Kalla mig romantiker men jag älskart.)
Detta är min katt Svante. Såhär ser han ut när han har varit ute i regnet och man måste torka honom med en handduk. Fakta om mig: Jag älskar katter och de flesta andra djur. Vill ha en tax så himla mycket!!
Och här är en annan kul person: min pojkvän. Han heter Edward och flyttar till England för att plugga om typ elva dagar. Ska gnälla om det senare.
 
Annat om mig: Jag bor i Lund, är nitton sensomrar gammal och jobbar just nu i en liten brödbutik där jag mest sitter och läser och dricker kaffe. Tycker om mat (vegetarisk), fina mönster och choklad.
 
Och nu är det lördagkväll och jag ska *piffa* lite och sen cykla hem till min vän Aggan och föra en aning. Verkar som att jag ska bli bjuden på prosecco?!
0 kommentarer